Friday, September 9, 2011

~~HUSBAND AKU DAH CERAIKAN AKU~~~

Salam,
Hari ni mata aku agak sepet tapi tetap comel..huhuhuhu
Mana xnye asyik nangis je malam tadi..Sedih, marah, rasa nak bunuh je orang yang merampas suami aku 2, Sedih sangat sangat orang yang kita sayang dah xsayang kat kita dan buang kita macam sampah. 
Kenapa jadi macam ni, apa salah aku sampai tega suami aku buat macam ni kat aku, sanggup dia ceraikan aku tanpa krompomi (betul ke aku eja ni). Selama ni, aku je yang dia ucapkan Sayang, Cinta dan xkan tinggalkan aku walaupun apa yang terjadi, tapi sekarang dia dah tinggalkan aku sebab perempuan 2.

Wahai hati kau tabahlah hadapi kehidupan ini. Pasti ada hikmahnya, tapi aku xboleh nak terima semuanya ni, hati aku betul betul terluka dengan apa yang terjadi. Berani diaorang berasmara dana dihadapan aku dan suami aku plak terus lafazkan cerai saat itu, mana hati aku xtersayat bila suami sanggup menyebelahi perempuan 2..Perempuan 2 tersenyum mengejek aku, walaupun dalam kesamaran, aku masih ingat lagi muka perempuan 2.
Ni la gambar perempuan 2
Sampai terbawa bawa plak dalam mimpi pasal kes Natasya ni 

P/S: Ya Allah kau jauhkanlah sebarang perkara yang buruk menimpa kami semua. Moga jodoh aku berkekalan hingga ke akhir hayat bersama ngan husband aku, Amin

2 comments:

lelaki melayu said...

laaa... mimpi rupanya.. 6 kali tuh aku baca! hahaha... saje je singgah

ANDAIANNYA said...

Thanks Singgah....

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...