Pengikut

Jumaat, 26 Ogos 2011

MENGHITUNG MASA

Salam,
Hari ini hari yang dinantikan untuk balik ke kampung..Eeleh, macam xpernah balik kampung je...huhuhuhuhu
Terasa waktu yang bergerak lambat sangat, rasa nak pusing je jam 2 ke pukul 5. Tapi apakan daya, selagi bos xkeluar xbolehlah nak keluar awal....

Hari ni memang terlebih excited nak balik ke kampung, bukan macam hari hari lain..Yelah kan, nak menyambut raya macam budak budak memang terlebih excited. Dari semalam lagi tau aku dah packing barang dan baju. Selalunya packing barang waktu lunch, hari jumaat..ini idak, memang betul betul excited.. Alah..apa nak heran, semua orang pun macam aku juga, xhabis habis nak cerite pasal raya je, so korang pun terover excited macam aku juga kan..xnak ngaku la 2....

P/S: Ya Allah kau selamatkan pergi dan balik ku dalam perjalanan nanti..Amin

1 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails