Pengikut

Jumaat, 19 Ogos 2011

KAD RAYA

Salam
Selamat  Menyambut Hari Raya Aidilfitri....
Hahahahaha...saja je aku nak ucap awal, mana nak tahu karang xsempat plak, almaklumlah ajal maut ditangan tuhan dan juga menjelang raya ni memang agak sibuk nak buat itu ini.
Waaaa..tahun ni agaknye memang xad sape pun yang nak hantar kad raya kat aku. Ada sape sape nak hantar kad raya  kat aku x?Kalo nak hantar bagitahula, nanti aku kasi alamat...huhuhuhuhu

Kad raya untuk office aku ni memang banyak dapat dari lain-lain agensi..So aku gantung-gantung la kad-kad raya 2 kat dinding baru nampak meriah sikit dan nampaklah suasana raya 2 dah nak dekat....Xsabar plak nak balik kampung nak gantung kad raya lama kat dinding rumah juga.

Petang ni nak kena beli kad raya, sebabnye bos nak balas balik kad-kad raya yang diterima..huhuhuhu..Aku la yang menjadi mangsa untuk membelinya..Tapi seronok juga dapat beli n tengok kad-kad raya yang cantik cantik.....




3 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails