expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 18 Ogos 2011

ALAHAI TUDUNG...

Salam,
Hari ni dengan penuh semangat nak pakai tudung bunga-bunga colour biru + putih + coklat, baju kain kosong biru gelap..Masukkla juga kan...
Tudung 2 memang dah lawa, tambah-tambah lagi si pemakainya seperti aku..huhuhuhu (naik lif tekan sendiri plak). Memang padan sangatlah. Tudung ni dah lama aku beli, tapai jarang pakai, sebabnye sebabnye macam sekarang ni la..Bile aku pakai je xsampai 1/2 jam pasti muka aku terus jadi bulat, tudung plak herot2,gelembong sana, gelembong sini, menyakitkan hati betul la nak membaikinya. Penatla macam ni, orang posa tau....asyik nak kena baik pulih ko je dari tadi.

Nasib baik la bulat-bulat muka aku ni tapi tetap cute dari pandangan mata aku ni...Korang jangan nak jeles..huhuhuhu

P/S: Malas dah nak membaikinye, lantakla ko nak herot macam mana pun, xkuasa nak layan...Gambar xad ye..kalo ad mesti korang akan gelakkan aku

2 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails