Pengikut

Isnin, 11 Julai 2011

MANA PENULIS SENJA PERGI.....

Macam-macam daa....
Pagi-pagi lagi buka blog, macam -macam entry para-para bloger buat.. Yang menarik hati aku nak membacanya mengenai blog Penulis Senja yang pembohong besar. Huish..dasyat ni...

Memang isu ni hangat sangat diperkatakan oleh sesetengah bloger, rasa xpuas hati memang dah pasti, banyak juga blog-blog yang menghentam si Penulis Senja ni..Aku malas nak backlink kan blog2 yang menghemtam PS 2..Koma cari sendiri la ye....

Pagi-pagi kalo aku buka aje blog, pasti aku akan baca entry blog si PS ni, menarik juga n banyak info-info yang xterjangkau dek akal yang dia buat..Tapi hari ni xad la plak si PS ni..Dah takut nak keluar la 2, karang kalo kuar memang kena hentam teruk2...Kesian ko PS kan...

Tapi itu la padah nya, ko main cara kotor lagi nak jadi top ranking..curi trafik blog orang lain, ke trafik aku ko curi jgk ap..Aku xtahu sangat mengenai IFRAME ni.Aku xpernah tahu pun apa itu IFRAME, lebih baik xpayah tahu la kot, kalo tahu kang aku jadi macam PS. Tapi si PS ni guna IFRAMME dan COPYCAT tegar untuk mendapatkan trafik yang tinggi, Patutla pun blog ko dapat ranking yang ke 40...

Apa-apa pun aku bahagia ngan blog aku sekarang, walaupun sunyi sepi xad pengunjung, andai itu takdirnya, aku terima ngan redha....

2 ulasan:

  1. jangannnn . kena ambik tahu jugak . siapa tahu tanpa sedar kita terguna . masa tu macamana kita nak backup diri kita ? so , pengetahuanlah boleh selamatkan kita . tak salah kalau kita ambil tahu . tak rugi pun :)

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails