Pengikut

Rabu, 6 Julai 2011

Adoi...Sakitnya.....


Adoiii..sakitnya....
Dah 2 3 malam aku tahan sakit ni....memang sakit sangat2..ish2
Gigi bongsu nak tumbuh...Gusi pun jadi bengkak..Efectnya tekak pun sakit bile nak telan air liur...Waaa sakitnya....

Rasa nak demam pun ada juga..Tapi kuatkan hati xnak demam..hehehehe..ada plak macam 2....Ada member bagi petua bubuh bunga cengkih kat gusi yang sakit 2...Aku xnak try..huhuhuhu...Ish2 mengarut aje aku rasa petua 2..Bukannya apa, aku xsuke bunga cengkih...Rasa apa entah...huhuhu.

Makan pun xboleh nak berkunyah-kunyah sangat...Makan yang lembut2 je...Alamak, ni yang xsuke ni..Aku kalo pasal makan memang xboleh nak bertolak ansur....So sakit xsakit aku bedal kan aje..huhuhuhu....

Berapa lama lagi aku nak menahan sakit ni...Huhuhuhuhu..Bila nak habis sakit ni..Nak buat kerja pun xberapa nak fokus...Duk menahan sakit je..Ya Allah ya tuhanku..Kau sembuhkanlah sakit ku ini secepat yang mungkin...Amin...

Ini baru sedikit azab yang Allah bagi...Dah xtertahan nak menanggungnya...Insaf sebentar....


0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails