expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Jumaat, 24 Jun 2011

HUH..NI YANG BUAT AKU NAK MARAH NI...

Huh...
Kalau dah hutang 2 ingat-ingatla bayar balik. Ini tidak buat macam xad hutang plak..Buat aku hangin satu badan je. Time nak berhutang bukan main lagi merayu-rayu. Aku ni plak jenis yang cepat kesian. Pantang orang merayu-rayu mula la nak kesian. Tapi xkan aku plak yang sekarang ni nak merayu-rayu mintak hutang kat orang yang berhutang..

Emmm...
Nasib hubby aku xtahu pasal hal ni..kalau x..dengan dengan aku kena dengar ceramah free je. Entah sampai bile entah cermah 2 akan habis nanti.. Huh..Wahai si penghutang bayarlah hutang 2 cepat2..Jangan pandai berjanji sahaja..Sebab hal ni aku xboleh nak balik kampung, xboleh nak bershoping2. Sedih-sedih, geram-geram, rasa nak cekik-cekik je orang 2.

Eeeeee....
Aku tau la xberapa banyak sangat pun hutang yang aku kasi..Tapi dengan det sebanyak 2 aku boleh buat macam-macam tau..Huh.lepas ni aku memang serik nak bg hutang kat ko dah..Kalo ko xbg juga..siap la ko...Ko tunggu la ap aku nak buat nanti....hehehehehe...


Rabu, 1 Jun 2011

DAH NAK KAHWIN...


Salam dan selamat pagi...
Huh...Rasa macam dalam mimpi je..Ada sape2 yang nak tolong kejutkan aku dari mimpi ni x?

Hari ni hari terakhir aku bekerja. Esok dah start cuti. Nak cuti panjang. Cuti memang best.....
Lagi 2 hari aku akan menjadi isteri orang. Huh...takut pun ada, rasa macam xpercaya aje aku akan menamatkan zaman bujang aku.

Mak bapa, adik-adik, nenek-nenek, sepupu-sepapat, mak n bapa sedara n yang ada bau2 bacang ngan aku pun diaorang dah ada kat kg sekarang ni. Mak bapa aku xpayah cakapla..memang terlebih excited, al-maklumlah aku ni anak pertama yang akan melangsungkan perkahwinan.

Semua persiapan, semua mak n adik-adik aku yang siapkan. Bertuah punya anak..hahahaha...Aku sibuk kerja..alasan!..yang bestnya, ramai plak yang sudi mengsponsor untuk majlis aku ni, salah satunya seperti banner kat atas 2..huhuhuhu..terharunya aku. Xadalah terbeban sangat.. orang-orang kampung pun xlokek nak beri pertolongan.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails