Wednesday, June 1, 2011

DAH NAK KAHWIN...


Salam dan selamat pagi...
Huh...Rasa macam dalam mimpi je..Ada sape2 yang nak tolong kejutkan aku dari mimpi ni x?

Hari ni hari terakhir aku bekerja. Esok dah start cuti. Nak cuti panjang. Cuti memang best.....
Lagi 2 hari aku akan menjadi isteri orang. Huh...takut pun ada, rasa macam xpercaya aje aku akan menamatkan zaman bujang aku.

Mak bapa, adik-adik, nenek-nenek, sepupu-sepapat, mak n bapa sedara n yang ada bau2 bacang ngan aku pun diaorang dah ada kat kg sekarang ni. Mak bapa aku xpayah cakapla..memang terlebih excited, al-maklumlah aku ni anak pertama yang akan melangsungkan perkahwinan.

Semua persiapan, semua mak n adik-adik aku yang siapkan. Bertuah punya anak..hahahaha...Aku sibuk kerja..alasan!..yang bestnya, ramai plak yang sudi mengsponsor untuk majlis aku ni, salah satunya seperti banner kat atas 2..huhuhuhu..terharunya aku. Xadalah terbeban sangat.. orang-orang kampung pun xlokek nak beri pertolongan.




2 comments:

feyus said...

Tahniah!!, semoga hubungan suami isteri berkekalan sehingga akhir hayat.:) semoga berbahagia selalu hendaknya.:)

Hairun Azmi said...

Omedetou gozaimasu...


Robot Orang Gaji

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...