Tuesday, April 26, 2011

PERGILAH AIR MATA


Balik kerja semalam terus aku mengadap novel ni....excited sebenarnya, kalo dah ada novel depan mata mesti nak baca kasi habis...Sebabnya aku ni bukan seorang yang penyabar, nak sangat tahu ending novel ni..

Tapi xboleh nak baca lama2 sebabnye xsembahyang n xmandi pun lagi..huhuhuhuhuhu.Lepas mandi n sembahyang xboleh baca juga sebabnya ada drama cina 'Life in Sanyuan Country' aku mesti kena tengok drama ni. Nak kata best xad la sangat. Nak kata lawak adalah juga aku gelak bila diaorang buat lawak. Tapi aku n h0usemate aku memang suke tengok drama ni.Nak tahu kenapa tengok la sendiri.....

Alamak melalut aje la...ok berbalik novel 'Pergilah Air Mata'....air mata aku memang xboleh pergi kalo dah baca novel ni. Ada saje air mata kat tubir mata aku ni..Tapi xadlah menangis bagai nak rak..Tapi cukupla menampakan kemerahan mata aku...Nak kata sedih sangat xadla plak..Aku je yang terlebih emosi...huhuhuhu

Pulun punya pulun baca novel ni..Bile nak habis entah..tapi memang best, xbosan baca. tapikan yang xbestnya mata aku ni dah ngantuk....

Cik Sabrina telah ditangkap basah ngan En. Badrul kat dalam bilik hotel. Ni kes aniaya kawan sendiri la ni. Kesian betul ngan Sabrina. Badrul plak nak balas dendam kat Sabrina sebab dia ingat Sabrina yang rancang semua ni..Kesian ngan Sabrina, Badrul memang kejam layan Sabrina mcm 2. Sabrina ni plak seorang y naif, hati betul2 mulia. Akhirnya, masing2 jatuh cinta. Tapi masing2 keliru.
Sabrina plak bawa diri ke sebuah Resort di Terengganu. Dan dia pun kerja kat resort 2. Badrul plak dah jadi angau dengan kehilagan Sabrina. Dia pun bercadang bercuti di Resort 2, maklumlah resort 2 sepupu Badrul yang punye..
Masa dia nak uruskan seorang customer yang sangat cerewet (Badrul la 2). Dia dah tersilap masuk bilik. Sabrina ni memang xserik asyik tersilap masuk bilik je. Pasal kes kena tangkap basah hari 2 sebab silap masuk bilik juga. ish2....
Dia dah termasuk bilik En. Firdaus dan Tiya..ala..watak utama dalam novel ' Biarlah YM Berbicara'. Dema ni plak memang suke sangat xtutup pintu kalo nak bermesra-mesraan 2...huhuhuhu..
So akhirya....segala khianat si kawan Sabrina terbongkar...So Sabrina n Badrul pun hidup bahagia....

Akhirnya aku pun dah xtahan nak tido sangat dah ni....Jam pun dah pukul 2 pagi...So sikit lagi nak habis, lepas subuh aku sambung balik baca.

2 comments:

feyus said...

mmg minat novel ke ni?:)

ANDAIANNYA said...

haah..memang minat pun...best baca novel

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...