Pengikut

Rabu, 27 April 2011

MIMI DAH MATI???

Malam tadi ngah khusyuk baca novel ' 5 Tahun 5 Bulan ' karya Hlovate..Tapi bosan sebenarnye baca novel ni...Mungkin mula2 2 bosan kut...layan kan aje la.....

Tiba-tiba mak aku kol.....Dengan xbagi salam apanye, dia cakap mimi mati. Aku ngan blurnye pun tanye balik..sape mimi?Dia xjawab pun....Dia cakap mimi mati kena langgar n xtau plak kena langgar dengan apa...

Pening aku ngan mak aku ni...Bile ditanye lain plak yang dijawabnye. setahu aku la kan. Mak aku xad la plak kenal member2 aku yang bernama mimi..ish2...Mimi yang mana satu plak yang dah meninggal ni..Mak aku kat sana dah pecah perut gelak kan aku..Mak ni orang meninggal pun boleh dia gelak2 lagi 2..Ape dah tanam belakang rumah????

Rupa2 nye mimi 2 nama kucing adik bongsu aku...selama ni aku memang xpernah nak ambil tahu pun nama kucing 2 n xpernah plak aku dengar adik aku panggil nama kucing 2 mimi..Aku ni memang xpernah nak suka kan kucing. So memang aku xpernah nak ambil tahu langsung la pasal kucing 2. Masa bila adik aku jaga kucing 2 pun xtau, sebabnya, kalo ada kucing je masuk dalam rumah aku, aku terus je suruh adik-adik aku buang kucing 2. kejam betul aku ni...Bukan kejam tapi aku takut kucing sebenarnya, aku geli ngan bulu2 kucing 2..huhuhuhu..2 la sebabnya kut adik aku 2 xpernah nak tunjukkan kucing dia bile aku balik kg. Takut kena buang...hehehehehe

Adik aku 2 manja sikit..oppss..bukan manja sikit tapi manja banyak..Yang lawaknya adik aku 2 suruh ayah aku pergi cari balik orang yang langgar kucing 2. Nangis dah tentu la xhenti2. Ish2..budak bertuah, dah la kucing 2 kena langgar xad sape yang nampak. Macam kes langgar lari dah ni..

Aku tanye mak aku, adik aku nak buat ap kalo pun jumpa orang yang langgar kucing dia 2...adik aku xnak jawab pun..dia senyap je..Kes parah dah ni..kesian plak bile dengar dia nangis xhenti2..Sayang sangat dia kat kucing dia 2..

Balik kampung ni aku nak tanye la kat dia

0 ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails