Pengikut

Khamis, 10 Mac 2011

BUTIK PENGANTIN..........................

Ala-ala baju yang telah aku boxing..........hehehehehehehe..karang xsuprise plak kan...lantakla......

Ramai yang cakap kalo nak masuk butik pengantin muka kena manis....xlawa pun xpa....asalkan suke senyum n xsombong..kalo sombong depa akan cas lebih...kita xjadi boxing pun diaorang xkisah....betul ke....????????

Betul la kot...Sebabnya mulut2 diaorang yang kerja kat butik ni memang laser kebanyakannya...Tapi xkisahla e2 diaorang punye pasal...asalkan aku dapat yang murah & terbaik...maklumlah nak kahwin sekali je seumur hidup..mestilah nak yang meletup.....

Kite kalo dah masuk satu butik ni mesti kena peramah supaya diaorang suke nak layan...terbalik plak kan...Customer plak yang kena ambil hati tuan punye butik...ish2....kalo x??????apa yang kita nak diaorang xkan nak layan......Macam 2 plak.....

Tunang aku pesan sebelum masuk butik yang kami pilih...muka kena manis....so..aku buat2la peramah..walhal aku memang xperamah pun rasa macam hipokrit plak...

Lastly butik 2 pun kasi pakejt untuk kami seperti berikut:-

  • Pelamin 2 set
  • Bilik Tidor 2 set
  • Meja Makan 2 set
  • Baju 6 pasang
  • Make-up 3 x
  • Pintu gerbang 2 set
  • Bantal Sila
  • inai Lukis
  • Payung
  • Meja kek 2 set
  • Bunga telur - 50 Cucuk 2 set

Harga RM 3000.00

Tak sia-sia aku buat muka peramah...memang murah giler........pakej yang sebegini diaorang akan kasi kat orang yang peramah sahaja.....orang yang berlagak sombong diaorang xkan layan......


p/s : so sentiasa meramah kan diri anda....Jgan sombong kite jugak yang rugi...



6 ulasan:

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails