expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Pengikut

Isnin, 14 Mac 2011

AKU XPUAS HATI!!!!!!

Memang aku xpuas hati dengan ko!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ko 2 pandai cakap je pon......Macam la bagus sangat....

Aku betul2 betul terkilan dengan apa yang koarang dah buat kat aku.....Time susah aku la yang korang cari....

Memang ramai yang xpuas hati ngan ko...bukan aku sahaja....Lain kali kalo nak buat keja 2 biarlah semua orang rasa puas hati....Ini tidak ko pentingkan diri ko je.....

Aku tahu sekarang ko dah jadi orang kepercayaan kepada orang 2...Tapi kami janganla ko nak abaikan.....Aku memang xpuas hati ngan ko...Ko tau tak!!!!!!!!

Kalo ini la balasan yang aku dapat...aku xkan tolong apa2 dah korang semua...Apa2 hal korang settle la sendiri masalah korang..

Mulai saat ini aku xmahu ambil tau dah korang punya hal.....Aku nak tengok sejauh mana korang boleh melangkah.....

p/s: Jangan nak pentingkan diri sendiri....


1 ulasan:

  1. sabar cik mala . jgn marah2 . istighfar bebanyak ^^

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails