expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Selasa, 7 September 2010

KORANG PERNAH X NAIK MOTOR HARLEY DAVIDSON

Pada suatu petang, dua org pemuda sedang asyik bersiar-siar menaiki kereta.
Tiba-tiba ad seorang pemuda penunggang mote Harley Davidson memotong kereta mereka smbil menjerit,

"Woi! korang pernah ke bawak motor Harley Davidson?"

Selesai berkata-kata penunggang motor itu terus meluncur dgn laju meninggalkan kereta pemuda itu jauh di belakang.

"Ceh, berlagak betul mamat tu. Jom kita kejar dia." Kata pemuda Adgn marahnya.

"Jom! Tangan aku ni dh lama x pukul org ni, terutamanya org y berlagak." Balaspemuda B pulak.

Seraya itu kedua-dua org pemuda itu terus mengejar penunggang motor harley Davidson y berlagak td. Xsampai 5 minit mereka bertemu kembali dengan Motor Harley davidson itu. Br sahaja kereta mereka menyaingi motor tersebut penunggang motor itu mengulangi ayatnya sekali lagi,

"Korang pernah ke naik Motor Harley Davidson?"

Xsempat kedua-dua pemuda berbuat ap2, motor Harley Davidson itu meluncur dgn lebih laju lagi.

"Berlagaknya! xpe. aku harap dia accident kat depan 2 karang!' Kata pemuda B

Lebih kurang 2 minit perjalanan, Tiba-tiba mereka ternampak motor Harley Davidson itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan. Mereka ingin membantu walaupun hati masih sakit dgn tndakan penunggang motorsikal itu tadi. Tambahan pulak tiada siapa yang berhenti.

sesampai mereka di tempat kejadian, penunggang motor itu berkata (dlm nada menahan sakit),

"Korang pernah ke bawak motor harley Davidson?"

"Hei, y kau ni nk berlagak sgt ni ap hal? dh luka jatuh mcm ni pun masih nk tunjuk handal!" Marah pemuda A.

"Kenapa awk ckp mcm 2? sy cuma nk tahu kalau-kalu ak pernah bawak motor harley Davidson...Boleh jugak awk bg tau sy brek motor ni kat mana."


P/S : Jangan nk cepat melatah.............


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails