expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Rabu, 7 Julai 2010

Mimpi

Hai semua...Selamat pagi

Dah lama sangat aku x buat entry....nak kata bz..xjuga....entahla......
malam tadi aku mimpi..mcm2 mimpi.....
semua babak yang aku mimpi 2...semua adegan yang sedih2....aku rasa aku nangis malam tadi sampaikan mata aku dah jadi sepet pagi ni...xla terlalu sepet sangat.....boleh l;agi la nampak...hehehehe

Ada satu mimpi ni aku mimpi 2 orang penagih dadah yang tegar masuk dalam bilik aku....aku nangis2 depan diaorang supaya jangan apa2 kan aku...diaorang cuma sengih2 macm kerang busuk je...seram bulu roma aku....."tlgla jgn ap2 kan aku"...mcm 2 la ayat aku merayu kat diaorang....

Masa diaorang nak masuk dalam bilik aku...aku ad nampak ramai orang kat luar..tapi xad sape2 pun nak tlg aku...aku rasa sedih sangat...mana nk tau kan ad seorang jejaka handsome ke nak selamat kan aku......xtermasuk dalam mimpi pun....

Dua org penagih 2 pun tutup pintu bilik aku...aku dah mula gelisah....peluh merembes keluar.......ap aku nak buat ni....jeng2......

Apa lagi...aku gunakan la semua ilmu silat aku yang aku belajar dulu....emmmm..baru korang tahu....dua orang penagih 2 sekelip mata je aku tumbangkan...tiba2..ad seorang lagi penagih dadah berbadan besar..tadi ad dua je...macm mana boleh jadi tiga ni....ap2 pun layan jela mimpi ni.....so aku lawan la dengan mamat penangih yang berbadan besar ni....xhebat mana pun...sekejap je aku tumbangkan dia....

Lepas 2 aku keluar dari bilik...semua orang terpegun tengok aku xada ap2 yang berlaku...aku tersenyum megah......

Lepas 2...2 org penagih 2 duduk dihadapan aku mintak ampun....sambil nyanyi lagu 'Hampa'....sedih aku dengar..n aku menagis lagi......

Tibe2 aku terdengar bunyi yang kuat sangat kat sebelah aku.....kacau jela bunyi ni....nak feeling pun xboleh....Rupa2nya bunyi jam sudah pukul 6.30 pagi...time bangun mandi n smbanhyang....

Masa aku nak bangkit tido air mata masih meleleh...bantal aku pun basah tau...dasyat sangat aku nagis...tap cerita xla sehebat mana pun....layan je...heheheh


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails