expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Khamis, 29 Julai 2010

DUA2NYA BENGONG

Khas buat ayang... daripada abang...

Valentine hari tu, ayang tanya tang mane abang sayang kat ayang. Time tu abang tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan abang, abang dah penat nak layan. Ayang call kat abang, abang malas nak jawab. Tang mane erk abang sayang kat ayang?
Semalaman abang duk pikir soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang abang kat ayang sangatla kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu abang:

1. Sebelum abang kenal kat ayang, setiap semester abang dapat Anugerah Dekan. Bile dah kenal ngan ayang, setiap semester abang ulang paper. Sebelum kenal ngan ayang, abang belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang, keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak abang.

2. Kalau ade 1 buah epal, abang bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal, abang bagi yang besar kat ayang. Kalau abang makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, abang pula makan tang kepala ikan tu je.

3. Ayang ni tak la cun sangat, tapi abang tak pernah kutuk ayang tak cun.Tapi abang yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan abang, kata abang tak hensem langsung. Erra Fazira berlalu depan mata, abang diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time abang gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan abang lagi. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, abang tipu abang dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah abang makan mee maggi.

4. Sebelum kenal ngan ayang, abang tak pernah ade girlfriend. Selepas ayang kenal ngan abang, genaplah koleksi ayang ada 20 boyfriend kesemuanya. Abang tak pernah marah ayang playgirl, dah tu ayang kata abang cam sami buddha. Kalau ayang rasa nak cium abang, ayang cium terus tak pernah tanya pun. Tapi bile abang rasa nak cium ayang, lepas tanye, lagi kene reject. Ayang selalu pukul dada abang, tampar muka abang, cubit peha abang, abang tak pernah tengking sekali pun, apatah lagi nak cubit, nak tampar, nak pukul?

5. Pernah ayang tanya kalau ayang jatuh cinta ngan laki lain, abang nak buat ape. Abang kate abang nak bunuh laki tu. Tapi bile abang tanya kalau abang jatuh cinta kat pompuan lain, ayang nak buat ape, ayang kata nak bunuh abang, emak abang, ayah abang ngan nenek abang. Abang beli mask Clinique ngan ayang harga RM300, abang kate harga RM30. Ayang beli jam tangan katabang harga RM30 ayang kate harga RM300. Setiap kali berjumpe abang bagi hadiah kat ayang, tapi setiap tahun birthday abang, ayang kate dah lupe.

6. Abang rosakkan headphone walkmen ayang, kite ganti satu discman baru. Ayang rosakkan kerete abang, ayang buat derk je. Sekali ayang demam, abang kene diet 2kg nak jaga ayang. Sekali abang demam, ayang tambah berat 2kg sebab abiskan makanan abang. Abang tak pernah kata ayang pendek, ayang marah abang tinggi sangat, member ayang ketawakan ayang. Ayang datang umah abang, abang tido sofa. Abang datang umah ayang, abang gak yang tido kat sofa. Mak abang belikan rantai Tiffany ngan ayang. Mak ayang tak pernah ajak abang makan kat umah ayang walau sekalipun.

7. Kucing umah abang bersalin, abang bagi anak kucing yang paling cute kat ayang, 2 hari je ayang bela, kucing tu dah mati. Abang tak kate pa pe pun. Ayang bagi ikan emas yang dah dekat mati kat abang, 2 hari abang bela, dah mati. Ayang kata nak bunuh semua anak kucing abang. Ayang kalau nak pakai duit abang, terus ambil takyah bagitau. 30 ke 80 ke seratus ke selagi wallet abang ade duit. Aritu abang nak pinjam 10 ringgit sebab terlupe bawa wallet, ayang kate abang kedekut. Birthday ayang, abang tak pernah terlupe. Birthday abang arini ayang tak pernah ingat...

Puas hati ayang?? Nak merajuk lagi ke?? Ok, fine!! I'm off!!~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails