expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass>

Jumaat, 4 Jun 2010

Mala oh mala


Sakitnya hati aku..ad yang dengkila 2..gambar aku yang xkurang cun nya ni boleh orang kata gambar orang tua....eeee xsyg mulut la 2...tapi betul ke mcm orang tua...

Ada ubi ad batas..ad hari nti aku balas..dia pk dia handsome sgt...menyampah aku...tggu nti kalo dia uplode gambar terbaru..aku nk kutuk hbs2 biar tersembur biji mata dia 2....geramnye, geramnye aku......

Tp bile dipikir-pikirkan betul ke gambar aku 2 mcm org tua...emmmmm...rasa nk ngis je...belum tua lg la..aku baru 23 tahun..xkan dah nmapak tua pulak kot...ke saje dia ckap mcm 2 dengki ngan aku la 2 kan, kan kan.

Ap2 pun lantak la dia nk ckap ap2 pun... I DON'T CARE....meluatnye...

1 ulasan:

  1. hehe..apanya mala? sapa kata malam cam org tua? adeh..mmg x syg mulut itu worang...hehe

    BalasPadam

THANKS FOR COMMENT...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails