Thursday, July 1, 2010

Ombak Rindu


Hai semua...Selamat pagi..
Rasa teruja sangat2 aku pagi ni....xsabarnye nk tengok filem Ombak Rindu....
Untuk pengetahuan semua aku memang minat gile dengan Novel Ombak Rindu ni....rasa akukan, aku dah baca 4 kali...hehehehehehe....best giler novel ni...yang mana xpernah baca lagi novel ni sila la baca ye...

Aku dengar cerite filem Ombak rindu ni akan keluar xlama lagi,,watak Hariz n Izzah aku xpastilah sape yang akan lakonkan...... Tapi watak Mila, lisa Surihani yang akan pegang watak 2...Bestnye..xsabar nk tengok ni.....


1 comment:

fauziah hanum said...

citer nie best..
try balik godek2 kat rak buku..
xjumpa buku nie dah..
kt mn la..nak baca sekali lg..T_T

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...