Thursday, June 24, 2010

Nasib Baik

Emmmmmmmmmmmm.....
Menggerunkan betul la......tadi masa aku nk p workshop aku kena la masuk satu simpang ni kat tepi jalan besar...alih2 keta aku xpas la masuk simpang 2.....kalo aku teruskan juga, mesti tayar sebelah kanan kereta aku 2 akan masuk longgkang....

Tapi......
Aku x gabra lagi...aku pun revers la kereta aku....emmmmmmmm....alamak.....lori besar pulak kat belakang ap nk buat ni aku jadi gabra la....terus aku tekan minyak berdoa2 lepasla xmasuk longkang 2...rasa nk nangis je...lori 2 pulak siap bunyi hon lagi...lagi la menakutkan aku......

Alhamdulillah...
Lepas pun dengan selamatnye.....masa kat kedai workshop 2 tangan aku masih lagi mengigil.....aku terus mengadu kat toke workshop 2 supaya buatla jalan masuk 2 besar sikit....dia boleh gelak je.....

errrrrrrr...
Geram betul aku..........ni kat pejabat pun tangan aku masih lagi mengigil.....nk taip pun susah...

P/s : Berhati2 memandu..malang x berbau..........

No comments:

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...