Wednesday, June 9, 2010

6 SEBAB KENAPA ANDA MESTI TAMATKAN AKAUN FACEBOOK ANDA

1. Facebook benarkan Rasul Junjungan dihina: Sedarkah anda apabila FB kesayangan anda membenarkan “DRAW MUHAMMAD DAY” dilancarkan, secara lansung atau tidak FB bersekongkol dengan mereka yang menyerang Rasul tercinta. Kenapa Nabi Muhammad? Takda orang lain ke? Ini menunjukkan mereka memang menganggap Rasul tercinta sebagai musuh….


2. Boikot barang yahudi: Kenapa anda boikot barang yang zahir sahaja???? FB pun produk Yahudi…Tidak kiralah FB sokong Rejim Yahudi atau tidak, yang penting bila anda tamatkan akaun anda, ia satu mesej kepada Mark Zuckerberg bahawa kita marah terhadap kerajaan Yahudi. Tuliskan “Kami marah kerana Nabi kami dihina, Kami marah bila saudara kami di Palestin ditindas dan dizalimi”, dalam ruangan kenapa anda tamatkan akaun anda nanti…


3. FB tak hormatkan privacy pengguna: Tahukah anda orang sedang persoalkan privacy maklumat anda di FB….. tahukah anda FB mengumpulkan maklumat anda kerana untuk memahami apa orang Islam mahukan supaya mudah Yahudi mengalahkan orang Islam. Bayangkan apabila anda mempunyai maklumat seperti Mark Zuckerberg, agaknya apa yang kerajaan anda mahu daripada anda???? Boleh kah pegang janji Mark yang dia nak selesaikan isu ini? Berapa kali Rejim Zionis mungkir janji????? Boleh kah pegang janji Mark si Yahudi itu????


4. Rejim Zionis bunuh saudara kita di Palestin: Tutup akaun anda sebagai isyarat kepada Mark Zuckerberg dan rakan-rakannya. Apalagi anda boleh buat???


5. Anda akan ditanya: Anda pasti tahu Allah berfirman: “Barangsiapa yang melakukan sebesar zarah kebaikan nescaya akan ditanya. Barangsiapa melakukan sebesar zarah kejahatan nescaya akan ditanya”. Nah, barang yahudi dihadapan anda? Apa lagi?????


6. Anda tak mati dan tak jumud kalau tak guna FB: Lupakan FB, Kemuliaan Nabi Junjungan dan kehormatan saudara kita di Palestin jauh lebih besar dari keseronokkan anda dengan FB kesayangan anda….sampaikan mesej anda ini walau sekelumit. Banyak lagi cara bertukar maklumat dan berkenalan…..


berat rasanya kan nak tamatkan akaun fb anda????, atasilah rasa berat itu, itulah ganjaran atas usaha anda....


SEKIRANYA ANDA RASA SAYA BENAR, FOWARDKAN E-MAIL INI KEPADA RAKAN-RAKAN ANDA YANG LAIN. MUDAH-MUDAHAN E-MAIL YANG RINGKAS INI MENJADI PEMBERAT TIMBANGAN KEBAIKANKU DI HADAPAN ALLAH, MOGA-MOGA AKU ADA JAWAPAN DIHAPADAN ALLAH BILA DITANYA APA AKU LAKUKAN UNTUK MEMBANTU SAUDARAKU DI PALESTIN SEKARANG.....ALLAHU AKBAR.

1 comment:

ANDAIANNYA said...

AKU MASIH AD AKAUN FB...RAMAI KAWAN2 KAT FB...MCM MANE EK..XKAN NK TAMATKAN AKAUN FB NI..

RESTAURANT PANAS & PEDAS ~ KAMUNTING, PERAK

 Assalammualaikum Salam Jumaat. Harap semua bloggers masih sudi untuk singgah ke sini lagi.  Minggu lepas awak dan family ada makan kat keda...